Friday, July 13, 2007

... poveste din vama........



... povestea de la vama veche a celor doua idealiste….

...si cum a inceput povestea ... pe cand voi ati ramas in oras
noi ... eram pe drum ....




Apoi a urmat ttf-ul.... multe chestii.....

Dupa care plaja cu vp-iite in swimming suit ....




next …. …..

….. s-o scurtez ….am ajuns in vamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

.... si mai exact la pirati .... vai vai...


Si pentru ca nu v-am uitat cat am fost acolo, si ne-am gandit la voi toti care nu erati cu noi v-am adus cate ceva din vama .....



.......marea si epava ......


....marea si niste salata ....de alge cu scoici



cateva reflexe .... si corturi ....

un apus... dar ce se reflecta din spate ....

O mica cochilie de melc cadou pt voi toti ... si resturi de scoici ,nisip; numa ca nu au intrat in nici o sticluta si de fapt nici nu aveam la noi...

....si plaja goala dimineata


si am ajuns in ultima zi
dar
povestea mege mai departe..............
caci sper si cred ca ne vom intalni din nou ....

No comments: